User Tag List

View Poll Results: can your pc play crysis

Voters
19. You may not vote on this poll
  • hellz yeah

    11 57.89%
  • NO F.U.!!!

    8 42.11%
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 33

Thread: can your pc play crysis

  1. #1
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    can your pc play crysis

    most people know the cysis has the best graphics ever but can your pc play it

  2. #2
    can your pc play crysis Tetris Champion, NFS Underground Champion

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    My computer is a 1,600 $ computer. It will play it, but Crysis sucks, everyone either hacks, lags, or sucks. No one is ever online. It's only good for single player. That's all I ever played.

    Rules are HERE. They have been updated as of May 30th 2013 at 5:00 A.M.
    If you see a topic that a link is broken, the information is no longer correct, the content has been patched, or a rule is being broken please use the button. Thanks.

  3. #3
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Maybe lmao i got a Intel Pentium 3 LAWL a Gig of ram idk it might play.
    Every man for himself. You trust no one but yourself, if you want something done you do it your self don't rely on others. You watch your own back, you fight your own fights its you against the world.

    Quote Originally Posted by Some phag
    -.BUS.-'s mommy says to Cannon, "I love you,
    I love you, I love you"
    The Cannon on the bus says, "I love you, too"
    All through the town.

  4. #4
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Quote Originally Posted by -.Z3U5.- View Post
    Maybe lmao i got a Intel Pentium 3 LAWL a Gig of ram idk it might play.
    Crysis would probably kill your computer on install (no offense) mr.Wanna B Hacker should know this. : D
    ||||| RETIRED |||||
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Before asking a question try searching for it.
    Links: Forum Rules, Forum Updates, Buy VIP/Premium, My Webdesign Site, Contact Me

  5. #5
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    im getting a new graphics card on monday and then i will be able to play crysis on decent settings, before my graphics carf sucked cuz i dont game it on pc, but i recently started to and well yea

  6. #6
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Quote Originally Posted by ferndogg03 View Post
    im getting a new graphics card on monday and then i will be able to play crysis on decent settings, before my graphics carf sucked cuz i dont game it on pc, but i recently started to and well yea
    I have a AMD w/ 128mb of ram but it can run Bioshock when overclocked.. but i think it's trashed now.... lol.
    ||||| RETIRED |||||
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Before asking a question try searching for it.
    Links: Forum Rules, Forum Updates, Buy VIP/Premium, My Webdesign Site, Contact Me

  7. #7
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Quote Originally Posted by BlackVenom View Post
    I have a AMD w/ 128mb of ram but it can run Bioshock when overclocked.. but i think it's trashed now.... lol.
    lol...i built my computer and i got some good shit in there

    i have an AMD 2.60 GHz processor, 4 GB gskill ram, 8600 gt vid card, a sick ass antec case, and a 22" monitor

  8. #8
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Quote Originally Posted by ferndogg03 View Post
    lol...i built my computer and i got some good shit in there

    i have an AMD 2.60 GHz processor, 4 GB gskill ram, 8600 gt vid card, a sick ass antec case, and a 22" monitor
    Define you RAM (PC type). And I have a PD @ 2.60 (rated at 4.80GHz), 1.5gb of PC6400 Ballistix Ram, stock e510 white case, shitty 19" monitor, AMD (ATi) 550/300 GFX card 128mb vram @~400mhz core/ 333mhz memory when playing normal games.
    ||||| RETIRED |||||
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Before asking a question try searching for it.
    Links: Forum Rules, Forum Updates, Buy VIP/Premium, My Webdesign Site, Contact Me

  9. #9
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Quote Originally Posted by BlackVenom View Post
    Define you RAM (PC type). And I have a PD @ 2.60 (rated at 4.80GHz), 1.5gb of PC6400 Ballistix Ram, stock e510 white case, shitty 19" monitor, AMD (ATi) 550/300 GFX card 128mb vram @~400mhz core/ 333mhz memory when playing normal games.
    i heard PD is a piece of shit...but anyways my AMD 5000+ has an unlocked multiplier so its a breeze to OC...i got it up to 3.01 GHz

    my ram is G.SKILL 4GB (2 x 2GB) SDRAM DDR2 1066

  10. #10
    can your pc play crysis

    User Info Menu

    Re: can your pc play crysis

    Quote Originally Posted by ferndogg03 View Post
    i heard PD is a piece of shit...but anyways my AMD 5000+ has an unlocked multiplier so its a breeze to OC...i got it up to 3.01 GHz

    my ram is G.SKILL 4GB (2 x 2GB) SDRAM DDR2 1066
    Only thing i've heard negative about the PD is that it's eats power like a fat chick on fries. And it's been good for me... better than my old pentium 4... lol. And by 1066 i'm guessing you mean clock speed? What's your FSB because i bet it limits your ram.
    ||||| RETIRED |||||
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Before asking a question try searching for it.
    Links: Forum Rules, Forum Updates, Buy VIP/Premium, My Webdesign Site, Contact Me

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •